آموزش تولید محتوا

جدید ترین نکات و ترفند های تولید محتوا برای داشتن وبلاگ و محتوایی فوق العاده

آموزش تولید محتوا

جدید ترین نکات و ترفند های تولید محتوا برای داشتن وبلاگ و محتوایی فوق العاده

چک لیست بازاریابی محتوایی

در سال ۲۰۱۸، ۸۴٪ از شرکت‌های آمریکایی با حداقل 100 کارمند از تاکتیک‌های بازاریابی محتوای دیجیتال برای اهداف بازاریابی خود استفاده کردند. اگر چه این آمار تعجب‌آور نیست، اما تأکید می‌کند که بازاریابی محتوا برای برندها در سال‌ 2020 و بعد از آن چقدر حیاتی است. چک لیست بازاریابی پیش رو، به بررسی مهم‌ترین مواردی می‌پردازد که می‌بایست متناسب با ترندهای موجود، در برنامه‌ی بازاریابی محتوایی خود لحاظ کنید.

پیدا کردن خود در یک مسیر بازاریابی محتوا خیلی آسان است. بازاریابان محتوا تمایل دارند که روال خاص خود را داشته باشند و از بهترین روش‌ها برای تولید، توزیع، تجزیه و تحلیل محتوا استفاده کنند.

با این حال، اگر فعالیت‌های شما برای مدت طولانی راکد باقی بمانند، برند و محتوای شما قدیمی می‌شود. با اینکه ممکن است شما قبلا از نظر محتوایی خوب کار کرده باشید، اما ضروری است که شیوه‌های بازاریابی محتوایی جدید را بررسی کرده و با تکنیک‌ها و ابزارهای جدید آزمایش کنید.

برای کمک به شما در کشف ابزارهای جدید و قرار گرفتن در امتداد مسیر صحیح، ما یک چک لیست بازاریابی محتوا برای سال جاری آماده کرده‌ایم. از این تاکتیک‌ها، ایده‌ها و ابزارها استفاده کنید تا استراتژی بازاریابی محتوایی کسب‌وکار خود را در سال جاری تقویت کنید.

استراتژی بازاریابی محتوایی خود را مستند کنید

اولین گزینه از چک لیست بازاریابی محتوا به حیاتی‌ترین قسمت از چرخه‌ی بازاریابی محتوایی یعنی «استراتژی محتوا» اشاره می‌کند.

آیا می‌دانستید که تنها 39٪ از بازاریاب‌های محتوایی یک استراتژی مستند برای سازمان خود دارند؟ با این‌حال، در میان سازمان‌هایی با عملکرد بهتر، این رقم به ۶۵٪ افزایش پیدا می‌کند.

این نکته ثابت شده است کسانی که اهداف خود را یادداشت می‌کنند، به احتمال زیاد می‌توانند به آن‌ها دست یابند. همین مفهوم برای مستندسازی استراتژی بازاریابی محتوایی شما نیز صدق می‌کند. در سال ۲۰۲۰، زمانی را برای نوشتن و بررسی استراتژی، اهداف، و تلاش‌های سازمان خود در نظر بگیرید. سپس پیشرفت بازاریابی محتوایی خود را بررسی کنید. آیا شما در مسیر هستید؟ از کجا می‌توان پیشرفت کرد؟ نیاز به مشاوره دارید

تاکتیک‌های رقبای خود را آنالیز کنید

وقتی احساس می‌کنید محتوای شما تکراری یا یکنواخت شده است، وقت آن است که به دنبال ایده‌های تازه باشید. کار را با تجزیه و تحلیل تاکتیک‌های رقبای خود شروع کنید و به دنبال این باشید که چطور می‌توانید با تنظیم استراتژی محتوایی خود از دیگران متمایز شوید.

در بخشی از استراتژی محتوایی، چگونگی فرایند تحقق اهداف رقبای خود را شناسایی، تحلیل و بهینه‌سازی کنید. سپس تاکتیک‌ها و روش‌های طوفان فکری را برای بهتر شدن از رقبا به کار بگیرید. به عنوان مثال، اگر رقیب‌تان پست‌های بلاگ را در یک موضوع خاص می‌نویسد، یک گام جلوتر بروید و یک مجموعه محتوا با ویدیوها، راهنماهای قابل دانلود یا محتوای تعاملی ایجاد کنید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد